Τελευταιες αναρτησεις

>

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Που πρέπει να απευθύνουν τα ερωτήματα τους οι εκπαιδευτικοί για υπηρεσιακά θέματα


Εγκύκλιο εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας με την οποία δίνει οδηγίες στους εκπαιδευτικούς σχετικά με το που πρέπει να απευθύνουν τα ερωτήματα τους για υπηρεσιακά θέματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ:

Καντε "κλίκ" στο έγγραφο που ακολουθεί.

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Οι μεταθέσεις 1718 καθηγητών από Νομό σε Νομό



Υπογράφηκαν από τον Αναπληρωτή υπουργό Παιδείας  Κουράκη μεταθέσεις 1718 καθηγητών Δ.Ε από Νομό σε Νομό, ύστερα από αίτησή τους .

Οι μετατιθέμενοι οφείλουν να επικοινωνήσουν με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην οποία υπάγεται η περιοχή μετάθεσής τους προκειμένου να πληροφορηθούν τα κενά σε σχολικές μονάδες και την προθεσμία υποβολής δήλωσης τοποθέτησης σε αυτές. Οι εν λόγω εκπαιδευτικοί μετά την ανακοίνωση της τοποθέτησής τους παρουσιάζονται για ανάληψη υπηρεσίας στις νέες τους θέσεις με τη λήξη του διδακτικού έτους. Σε αυτούς περιλαμβάνονται και οι εκπαιδευτικοί των οποίων η απόσπαση λήγει στις 31-8-2015, συνεχιζόμενης όμως της απόσπασης μέχρι την εν λόγω ημερομηνία. Από τα ανωτέρω εξαιρούνται όσοι από τους μετατιθέμενους εμπλέκονται με οποιονδήποτε τρόπο στη διαδικασία των εξετάσεων, οι οποίοι οφείλουν να παρουσιαστούν εντός εύλογου χρόνου μετά την εκπλήρωση των υποχρεώσεών τους και οπωσδήποτε εντός του μηνός Ιουλίου 2015. Οι Διευθυντές, Υποδιευθυντές σχολικών μονάδων και οι Προϊστάμενοι Διευθύνσεων Εκπαίδευσης αναλαμβάνουν υπηρεσία μετά τη λήξη της θητείας τους.
Οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν αίτηση μετάθεσης και των οποίων το ονοματεπώνυμο δεν περιλαμβάνεται στις καταστάσεις, δεν μετατίθενται είτε διότι δεν υπήρχαν κενές οργανικές θέσεις είτε διότι οι μετατιθέμενοι συγκεντρώνουν περισσότερες μονάδες μετάθεσης.

Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - Σχέδιο Νόμου ΈΚΔΟΣΗ 7.1


Ολες οι αλλαγές που φέρνει το νέο Σχέδιο Νόμου του υπ. Παιδείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Παιδείας "Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις" περιλαμβάνονται άρθρα που αφορούν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Η αρχική πρόταση ήταν 51 σελίδων, η τελική 79
Οι προσθήκες στην τελική έκδοση:
1) Προγραμματισμός  και κριτική αποτίμηση της δράσης των σχολικών μονάδων (άρθρο 45)
2) Για τους αναπληρωτές (δυσπρόσιτα κλπ) άρθρο 47
3) Για τα ιδιωτικά σχολεία (προσθήκη 3 παραγράφων στο άρθρο 48)
4) αντισταθμιστική εκπαίδευση (άρθρο 49)
5) ΠΠΣ άρθρο 53
6) υπηρεσιακά συμβούλια (άρθρο 54)
7) όσοι από τους 85 διαθέσιμους μισθοδοτήθηκαν δεν επιστρέφουν τα χρήματα (άρθρο 56
8) επιμόρφωση στελεχών (άρθρο 57)
9) 4ο έτος ειδίκευσης (άρθρο 58)
10) εργαστηριακά κέντρα (άρθρο 59)
11) απόφοιτοι 2014-15 (άρθρο 60)
12) Υ.Σ. μειονοτικής εκ/.σης (άρθρο 61)
13( Εκ/ση εξωτερικού (άρθρο 62)
14) Ξένα σχολεία (άρθρο 63)
15) Ομογενείς εκ/κοι εξωτερικού (άρθρο 64)
17) ΟΠΕΒ
18) ΙΤΥΕ-ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ
19) Σχολές καλλιτεχνικής Εκ/σης
20) Μη τυπικη Εκ/ση (άρθρο 69)
21) Αποσπάσεις σε φορείς
ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

αν-άπειρη ... δημοκρατία



Τρείς μήνες μετά την εκλογή της, η κυβέρνηση παρουσίασε τα βασικά σημεία του πολυνομοσχεδίου για την παιδεία. 
1) Γιατί μόνο τα βασικά σημεία και όχι ολόκληρο το νομοσχέδιο; 
2) Η αποσπασματική παρουσίασή του θολώνει ακόμα περισσότερο τα νερά και φανερώνει ότι το κύριο μέλημά τους δεν είναι η απρόσκοπτη και ομαλή λειτουργία των σχολείων το Σεπτέμβριο, όσο αφορά τα αναλυτικά προγράμματα για τα λύκεια, αλλά τη διοικητική "τακτοποίηση"  των διευθυντών σχολείων και δευτεροβάθμιας με την αλλαγή του τρόπου επιλογής τους.
3) "Παίζει" με τα κριτήρια επιλογής χρυσώνοντας το "χάπι" στους συλλόγους διδασκόντων με την συμμετοχή τους κατά 33% στη μοριοδότηση. Πώς όμως θα κρίνουν οι καθηγητές και οι δάσκαλοι; Χωρίς κριτήρια θεσμοθετημένα μετά απο διαβούλευση και διάλογο; 
Μήπως αργότερα για να νομιμοποιήσουν την αξιολόγησή των καθηγητών, χωρίς κριτήρια, αφού θα είναι δημοκρατικά εκλεγμένοι;
4) Γιατί δε λαμβάνει κανένα μέτρο εναντίον της μισθολογικής και βαθμολογικής τους καθήλωσης;
5) Γιατί αυξάνουν τη διδακτική υπηρεσία για τους διευθυντές σχολείων; Για να τιμωρήσουν τους νεότερους υπηρεσιακά με περισσότερα προσόντα; 
6) Γιατί αλήθεια με την ίδια λογική να μη επιλέγονται και οι περιφερειακοί διευθυντές απο τους διευθυντές δευτεροβάθμιας, ή ο διοικητής ενός αστυνομικού τμήματος απο τους αστυνομικούς του τμήματος, ή ο διευθυντής οποιασδήποτε δημόσιας υπηρεσίας με συμμετοχή στη μοριοδότηση κατά 33%; Μήπως για να διαιρεθούν οι καθηγητές ακόμα περισσότερο;
7) Γιατί δεν αναφέρεται καθόλου σε θέματα ουσιαστικά που να αφορούν τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών, όπως μεταθέσεις, μετατάξεις, οργανικές και ωράριο αλλά και δικαιώματα που να αφορούν τη μισθολογική τους ωρίμανση ή τα επιδόματα της εξωδιδακτικής τους απασχόλησης; 
8) Γιατί δεν αναγνωρίζει την εξωδιδακτική τους διοικητική υπηρεσία - εμπειρία στο σχολείο ή σε φορείς; Δεν αποτελεί κριτήριο για μοριοδότηση διευθυντή αφού στην ουσία αυτή είναι διοικητική θέση;
9) Αν η συνέντευξη είχε αρκετή δόση αδικίας ποιά κριτήρια εξασφαλίζουν ότι η ψηφοφορία με τη συμμετοχή κατά 33% στη μοριοδότηση εξασφαλίζει την αμεροληψία και τη δικαιοσύνη;
10) Γιατί δεν ανακοινώθηκε αν θα είναι πιλοτική η επιλογή των διευθυντών αχολικών μονάδων όπως είχε προεξαγγελθεί;
11) Πόση δημοκρατία κρύβει η δυνατότητα επιλογής το ανώτερο μόνο δύο σχολείων για υποψηφιότητα διευθυντή σχολικής μονάδας και αυτό μόνο αν έχει υπηρετήσει σ' αυτές την τελευταία πενταετία;
  Δυστυχώς η κατ'  επίφαση δημοκρατία έχει σαθρές βάσεις, συνήθως προωθεί στο όνομά της μεγαλύτερες αδικίες και διαιρέσεις προωθώντας παραταξιακές μόνο λογικές, ισοπεδώνοντας τα πάντα και κατεβάζοντας τον πήχυ πιο χαμηλά κι απ'  τη μετριότητα!

Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Τι περιλαμβάνει το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας και για τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης


Δόθηκε σήμερα στους εκπαιδευτικούς συντάκτες , από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, το πολυνομοσχέδιο σε περίληψη, που αφορά διατάξεις και των τριών βαθμίδων της εκπαίδευσης

Το πολυνομοσχέδιο θα συζητηθεί τις επόμενες δύο ημέρες στις κοινοβουλευτικές ομάδες των κυβερνώντων κομμάτων, του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ και στην συνέχεια θα ακολουθήσει η διαδικασία κατάθεσης του, προς ψήφιση, στη Βουλή, όπως είπε στους εκπαιδευτικούς συντάκτες ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς.
Ειδικότερα το πολυνομοσχέδιο ορίζει τα ακόλυθα

Τρίτη 14 Απριλίου 2015

30% θα μετράει η ψήφος του Συλλόγου Διδασκόντων για την επιλογή των Διευθυντών Σχολείων Αύριο Τρίτη οι ανακοινώσεις


Αύριο Τρίτη θα δοθούν από το υπουργείο Παιδείας στη δημοσιότητα τα κριτήρια επιλογής των Διευθυντών των σχολικών μονάδων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, για την επιλογή των Διευθυντών :
Α. Αντικαθίσταται η Συνέντευξη των Υποψηφίων Διευθυντών με τις ψήφους των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων . Οι ψήφοι θα έχουν βαθμολογία 30 σε σύνολο 100 μορίων.
Β. Τα τυπικά προσόντα θα έχουν συνολική βαθμολογία 70 σε σύνολο 100 μορίων.
Ετσι εγκαταλείπεται το αρχικό σχέδιο του Αναπληρωτή υπουργού Παιδείας Τ. Κουράκη, να επιλέγονται οι Διευθυντές Σχολείων με μοναδικό κριτήρια τις ψήφους των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων.

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Νέα «Ανθρωποφαγία» στα σχολεία μας με την «εκλογή» των διευθυντών


Θα μετατρέψει η κυβέρνηση τα σχολεία σε συνδικαλιστική παράταξη;
Με ποια επιστημονικά κριτήρια και πού σε όλο τον κόσμο γίνεται εκλογή διοικητικών στελεχών;
Γιατί δεν εκλέγουμε τους Περιφερειακούς Διευθυντές και τους
Διευθυντές Εκπαίδευσης;
Θα υποστηριχθούν και κομματικά οι νέοι διευθυντές;
Πότε ο κλάδος αποφάσισε εκλογή διευθυντών;
Τι ρόλο θα παίξουν οι λεγόμενες «κλίκες» που υπάρχουν σε πολλά σχολεία;
Θα χωριστούν τα σχολεία σε παρατάξεις;
Τη στιγμή που ο Αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας μίλησε για την «περσινή»  ανθρωποφαγία στα σχολεία δεν φαντάζεται τι θα συμβεί αν ευσταθούν οι διαρροές περί εκλογής διευθυντών!!!!!

Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Πρόγραμμα Πανελλαδικών Εξετάσεων 2015 - Έναρξη στις 18 Μαίου


Το ΥΠΟΥΡΓEIO ΠαιδEIας 

ενημερΩνει ΣΧΕΤΙΚΑ με:


Α. Πρόγραμμα των πανελλαδικών εξετάσεων 2015. 

α) Στις 13 Μαΐου λήγουν τα μαθήματα του σχολικού έτους 2014-2015.

β) - Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις των υποψηφίων των ημερήσιων και εσπερινών Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των ημερήσιων και εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑ Β΄) για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα αρχίσουν τη Δευτέρα 18-5-2015. 

- Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις των υποψηφίων των ημερήσιων και εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑ Α΄) θα αρχίσουν την Τρίτη 19-5-2015. 

- Οι εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων θα ξεκινήσουν την Τετάρτη 17-6-2015. 

- Η Υγειονομική Εξέταση και Πρακτική Δοκιμασία των υποψηφίων για εισαγωγή στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α.) θα διεξαχθεί από 15-6-2015 ως και 26-6-2015. 

- Οι επαναληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις των ΓΕΛ θα αρχίσουν την Τρίτη 9-6-2015.

Δείτε εδώ σε 4 συνημμένους πίνακες το αναλυτικό πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2015.

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

Για να μιλάω… να βλέπω… και να ακούω….

Ενα αρθρο μου γραμμενο στις 5 Νοεμβριου 2012, που αποτυπωνει τις σκεψεις μου σε σχεση με την εκπροσωπηση στο Π.Υ.Σ.Δ.Ε. και σημερα.

  • Δευτέρα, 05 Νοέμβριος 2012 10:16
Του ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΔΗΜΗΤΡΗ υποψήφιου αιρετού Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Γρεβενών & Κ.Υ.Σ.Δ.Ε. με το ψηφοδέλτιο της Δ.Α.Κ.Ε.
Για να μην αφήσω την κρίση να μου πάρει
τη μιλιά, τα μάτια και τα αυτιά ...
Είναι γνωστό ότι το Υπουργείο Παιδείας αποδέχθηκε τους εκπροσώπους των εργαζομένων καθηγητών ως μειοψηφία στα υπηρεσιακά συμβούλια. Δυστυχώς, οι περισσότεροι αιρετοί αρκέστηκαν σε μικροεξυπηρετήσεις όπως τους επέβαλε ο ρόλος του κυβερνητικού συνδικαλιστή – αιρετού και απεμπόλησαν τον ελεγκτικό ρόλο τους στο όνομα της «συνδιοίκησης».
Αντιπαλεύοντας αυτές τις τακτικές, ο αιρετός που θα εκλεγεί πρέπει αγωνίζεται για την εκλογή στο ΠΥΣΔΕ αιρετών – μελών που
• θα εκπροσωπούν ισότιμα όλους τους / όλες τις εκπαιδευτικούς ανεξάρτητα από την όποια παράταξη και αν ανήκουν, με διαφάνεια στις αποφάσεις τους.
• θα υποστηρίζουν και θα ενισχύουν την αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών απέναντι στις όποιες αυθαιρεσίες της διοίκησης, χωρίς δισταγμούς στο να λένε όχι και στο να καταγγέλλουν τις όποιες παρανομίες.
• θα ελέγχουν τις αποφάσεις ώστε να λαμβάνονται υπόψη οι υπηρεσιακές και λειτουργικές ανάγκες.
• θα μάχονται για την ύπαρξη και ενδυνάμωση του χαρακτήρα του Δημόσιου Σχολείου, καταδικ
άζοντας τις πρακτικές των συνενώσεων και συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων.
Απέναντι στην απίστευτη βαρβαρότητα (εργασιακή και μισθολογική), που βιώνουμε όλοι μας, πρέπει