Τελευταιες αναρτησεις

>

Τετάρτη 10 Μαΐου 2017

Ευχαριστήριο για την εκλογή μου στο 18ο Συνέδριο της Ο.Λ.Μ.Ε. ως αντιπροσώπου της Ε.Λ.Μ.Ε. Γρεβενών

Ευχαριστώ θερμά τους συναδέλφους που με την ψήφο εμπιστοσύνης τους με ανέδειξαν για ακόμη μία φορά, πρώτο σε σταυρούς προτίμησης ως  αντιπρόσωπο της Ε.Λ.Μ.Ε. Γρεβενών στο 18ο Συνέδριο της Ο.Λ.Μ.Ε. στην Αθήνα. Συγχαρητήρια στους συνυποψηφίους και συναγωνιστές μου, τόσο στο ψηφοδέλτιο για αντιπροσώπους στο συνέδριο όσο και στο ψηφοδέλτιο για το Ν.Τ. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στο οποίο εξελέγησαν όλοι – κρατώντας τη σημαία της Δ.Α.Κ.Ε. ψηλά. Με σεβασμό στην ψήφο των συναδέλφων, στις αρχές και στις ιδέες της παράταξης δεσμεύομαι να εκπροσωπήσω στο Συνέδριο τις Συναδέλφισσες και τους Συναδέλφους απέναντι στις πολιτικές του νέου μνημονίου της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που καταβαραθρώνει σε όλα τα επίπεδα ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα ( μαθητές – καθηγητές – γονείς) με την αδιέξοδη και αλλοπρόσαλλη πολιτική της. Στο πλαίσιο της εκπροσώπησης στο συνέδριο σας καλώ να μου αποστείλετε προτάσεις και δράσεις που προτείνετε για κάθε θέμα το οποίο θεωρείτε σημαντικό, ώστε έγκαιρα να τις συμπεριλάβω στην εισήγηση μου στο Συνέδριο.
Η ψήφος σας είναι η φωνή μου και η φωνή μου είναι η δύναμή σας στον αγώνα του κλάδου για μια παιδεία με ανθρώπινο και συναδελφικό πρόσωπο.
                                                 Με εκτίμηση & αγωνιστικούς χαιρετισμούς
                                                            Καραγιάννης Ι. Δημήτριος
                                                                        Μαθηματικός
                                                            Αιρετός Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Γρεβενών
                                                            Αντιπρόσωπος της Ε.Λ.Μ.Ε. Γρεβενών

στο 18ο Συνέδριο της Ο.Λ.Μ.Ε.