Τελευταιες αναρτησεις

>

Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

Ιταλία: Αποζημιώνει 300.000 εκπαιδευτικούς προϋπηρεσίας 36 μηνών


Περίπου 250.000, ακόμη και 300.000 αναπληρωτές εκπαιδευτικούς με προϋπηρεσία 36 μηνών καλείται να μονιμοποιήσει ή να αποζημιώσει η Ιταλία, με απόφαση του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο Λουξεμβούργο.

Ήδη δημοσίευμα της εφημερίδας Republicca αναφέρεται στην απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου που τελεσιδίκησε έπειτα από πέντε χρόνια μετά από προσφυγή που έκανε το συνδικάτο των εκπαιδευτικών ANIEF.

Το ποσό της συνολικής αποζημίωσης που μπορούν να διεκδικήσουν οι εκπαιδευτικοί ανέρχεται σε 2.000.000.000 ευρώ.

Η είδηση "παίζει" σε πολλά ιταλικά μέσα ενημέρωσης ενώ και ο Πανελλήνιος Σύλλογος Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας προχώρησε σε ανάρτηση στην ιστοσελίδα (www.deutsch.gr) του, έπειτα από τη μετάφραση άρθρου της ORF (Αυστριακή Ραδιοφωνία).

Ακολουθεί το μεταφρασμένο άρθρο:

Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2017

Διάθεση αναπληρωτή σε άλλη περιοχή από αυτή της πρόσληψης.


Με απόφαση που υπογράφει ο Υπουργός Παιδείας έχουμε τη διάθεση αναπληρωτή εκπαιδευτικού , κλάδου ΕΑΕ, από την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας (περιοχή Θεσσαλονίκης της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης….) στην Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου (περιοχή Κυκλάδων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν.Κυκλάδων), στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα Μέτρων Εξατομικευμένης Υποστήριξης Μαθητών με Αναπηρίες ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, Σχολικό Έτος 2017/18» με κωδικό ΟΠΣ 5009808 του Ε. Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», μέχρι και τη λήξη του διδακτικού έτους 2017-2018, σύμφωνα με το άρθρο 11 παρ. 2 περ. 11 του ν. 4229/2014 (ΦΕΚ 8/τ. Α΄), όπως ισχύει. 
Σύμφωνα με τη νομοθεσία που επικαλείται η απόφαση: Αναπληρωτές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης πλήρους ή μειωμένου ωραρίου που προσλήφθηκαν στο πλαίσιο συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων ΕΣΠΑ, είναι δυνατόν να διατεθούν με απόφαση Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης εντός της Περιφέρειας, ή με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων σε άλλη περιφέρεια από αυτή που τοποθετήθηκαν για την κάλυψη επειγουσών και άμεσων αναγκών του ίδιου ή άλλων συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων ΕΣΠΑ, με τη σύμφωνη γνώμη των ιδίων και των αρμοδίων περιφερειακών διευθυντών.

Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

Άδειες εκπ/κών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπ/ση

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: ΟΙ ΑΔΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ



ΑΔΕΙΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΕΙΔΟΣ ΑΔΕΙΑΣ
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ – ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
Κανονική   Άδεια
Άρθρο 20 παρ. 8  του Π.Δ. 410/1988
Έως 7 εργάσιμες ημέρες για λόγους εξαιρετικής ανάγκης (Δεν απαιτείται προϋπηρεσία)

Ειδική  Άδεια  Γάμου ? θανάτου
Εθνικές Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας ετών 2000-2001 άρθρο 10 και  ετών 2002-2003 άρθρο 9
Σε περίπτωση γάμου : 5 εργάσιμες ημέρες
Σε περίπτωση θανάτου : 2 εργάσιμες ημέρες(αμέσως μετά το γεγονός)
Δικαιολογητικά: Ληξιαρχική πράξη γάμου – θανάτου
Άδεια για γέννηση τέκνου
Εθνικές Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας ετών 2000-2001  Άρθρο 10
Χορηγείται στον πατέρα αναπληρωτή 2 εργάσιμες ημέρες σε περίπτωση γέννησης τέκνου.
Δικαιολογητικά: Ληξιαρχική πράξη γέννησης

Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2017

Συγκρότηση Ειδικής Ανώτατης Επιτροπής του ΑΣΕΠ με αντικείμενο την εξέταση ενστάσεων περί συνάφειας Μεταπτυχιακών Τίτλων σπουδών (ΑΡΘΡΟ 9 ΤΟΥ Ν.4354/2015)

 Συγκρότηση Ειδικής Επιτροπής του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.) με αντικείμενο την εξέταση ενστάσεων περί συνάφειας μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών [άρθρ. 9 ν. 4354/2015).
   ΦΕΚ Τεύχος Β', Αρ. Φυλ. 3497/6 - 10 2017
   Δείτε το συνημμένο αρχείο.
Συνημμένα αρχεία: 

Τρίτη 29 Αυγούστου 2017

ΚΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Tα κενά επί των οποίων έγιναν οι αποσπάσεις της Β΄φάσης σε ΠΥΣΔΕ & ΣΜΕΑΕ. Τα κενά αυτά ΔΕΝ είναι τα κενά επί των οποίων θα γίνουν οι προσλήψεις αναπληρωτών και φυσικά από αυτά θα πρέπει να αφαιρεθούν και τα κενά που καλύφθηκαν με τη Β΄φάση αποσπάσεων.
Δείτε παρακάτω τα έγγραφα αναλυτικά σε μορφή xls 

Δευτέρα 28 Αυγούστου 2017

Να γίνουν Αποσπάσεις ΤΩΡΑ σε όλα τα εναπομείναντα κενά

28/08/2017

Να γίνουν Αποσπάσεις  ΤΩΡΑ σε όλα τα εναπομείναντα κενά

Αναγκαία προϋπόθεση  για μια επιτυχημένη εκπαιδευτική διαδικασία αποτελεί και η διαμόρφωση συνθηκών ψυχικής ηρεμίας στους εκπαιδευτικούς.
Χιλιάδες είναι οι συνάδελφοι οι οποίοι με πολυετείς προσωπικές θυσίες υπηρετούν το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα μακριά από τις οικογένειές των. Επιπλέον αρκετοί εξ αυτών βιώνουν στην οικογένειά τους, τις θλιβερές συνέπειες ανιάτων ασθενειών. Εξαιτίας της ουσιαστικής ανυπαρξίας μεταθέσεων των τελευταίων χρόνων, οι αποσπάσεις αποτελούν τη μοναδική διέξοδο στις τραγικές συνθήκες που βιώνουν.
Οι πρόσφατες αποσπάσεις έδειξαν ότι στο ζήτημα αυτό, όχι μονό δεν επιδεικνύεται η απαραίτητη κοινωνική ευαισθησία αλλά αντιθέτως περιορίζεται η όποια δυνατότητα υπάρχει για κάλυψη διαπιστωμένων κενών. Ως  Αιρετός του ΚΥΣΔΕ καλώ την πολιτική ηγεσία να συμβάλλει έτσι ώστε:

·     Το ΚΥΣΔΕ άμεσα και πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς, να συνεδριάσει και να εισηγηθεί αποσπάσεις μεταξύ των φερόμενων ως «πλεονασματικών περιοχών»
·        Να γίνουν Αποσπάσεις  ΤΩΡΑ σε όλα τα εναπομείναντα κενά της Πρωτοβάθμιας (1.610 σε Κεντρική Μακεδονία, Θεσσαλία και Αττική).


Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017

Γνωμοδοτικό σημείωμα για διαδικασία ανοίγματος φακέλων επιλογής Διευθυντών.


Γνωμοδότηση της Νομικής Συμβούλου της ΔΟΕ για τη διαδικασία ανοίγματος φακέλων επιλογής Διευθυντών

ΓΝΩΜΟΔΟΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Αθήνα, 11/7/2017

            Ι. Επί του ερωτήματος.                                                  

Ετέθη υπόψη μου Ερώτημα του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Χανίων, το οποίο έχει ως εξής:

«Παρακαλούμε να παραπέμψετε για γνωμοδότηση το εξής θέμα στη νομική σύμβουλο της ΔΟΕ:
Οι δύο αιρετοί του διευρυμένου ΠΥΣΠΕ Χανίων βρισκόμαστε σε συζήτηση με τα υπόλοιπα μέλη του Συμβουλίου ως προς τη διαδικασία ανοίγματος των φακέλων και καταγραφής των φύλλων αποτίμησης των υποψήφιων διευθυντών .
Ο πρόεδρος προτείνει το άνοιγμα των φακέλων από τον ίδιο και την ανακοίνωση της βαθμολογίας από αυτόν, χωρίς αναφορά στο μέλος του Συμβουλίου που την αποτύπωσε. Δηλαδή να μην γίνει σύνδεση της βαθμολογίας με το μέλος που την αποτυπώνει , ώστε να μην υπάρξει διαρροή.
Ως εκ τούτου:
Θεωρούμε ότι έτσι γίνεται παραβίαση της αρχής της ισότητας των μελών, αφού ένα μέλος του Συμβουλίου, ( συγκεκριμένα ο πρόεδρος) γνωρίζει και συνδέει οπτικά και ακουστικά την βαθμολογία με το μέλος που την αποτυπώνει , ενώ οι υπόλοιποι δεν έχουν ίδια αντίληψη, ούτε μπορούν να βεβαιώσουν την ακρίβεια όσων λέγονται.
Θεωρούμε ότι η διαδικασία όπως προτείνει ο πρόεδρος είναι αδιαφανής και ενέχει τον κίνδυνο παραποίησης των στοιχείων βαθμολογίας
 Παράδειγμα :
1) Ανακοίνωση δύο βαθμολογιών με 7,00 ενώ έχουν βαθμολογήσει τρία μέλη με 7,00 , τους δίνει την πεποίθηση ότι το ένα 7,00 είναι δικό τους και δεν υπάρχει αντίδραση περί λάθους
2) Φύλλο βαθμολόγησης, χωρίς αποτύπωση της βαθμολογίας , μπορεί να ανακοινωθεί ως βαθμολογημένο κ.α .
Θεωρούμε ότι δεν νομιμοποιούμαστε να υπογράψουμε το πρακτικό με τις βαθμολογίες των υποψηφίων διευθυντών, χωρίς να έχουμε ίδια αντίληψη ( οπτική και ακουστική) για τις βαθμολογίες, τις οποίες έλαβαν από κάθε μέλος του Συμβουλίου και μάλιστα μη μπορώντας να ελέγξουμε την ορθή καταγραφή των επί μέρους βαθμολογιών και του μέσου όρου της συνέντευξης από δικό μας αρχείο, το οποίο τηρούμε κατά τη διάρκεια ανοίγματος των φακέλων .
Παρακαλούμε για τη γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της Δ.Ο.Ε για τα ανωτέρω θέματα (ακολουθούν υπογραφές των αιρετών και του Προέδρου και Γενικού Γραμματέα του Συλλόγου)»
ΙΙ. Το νομικό πλαίσιο.
Το πλαίσιο της διαδικασίας, που διέπει την επιλογή Διευθυντών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση είναι αυτό που προκύπτει από τις διατάξεις του ν. 4473/2017, ο οποίος τροποποίησε τις διατάξεις του ν. 3848/2010. Μεταξύ των άλλων προβλέψεων του ως άνω νόμου στο άρ.1 παρ. στ προβλέπεται αναφορικά με την διαδικασία συνεντεύξεως των υποψηφίων: «Η συνέντευξη ενώπιον του συμβουλίου επιλογής μαγνητοφωνείται προς διασφάλιση της διαφάνειας. Εν τέλει, συντάσσεται πρακτικό στο οποίο καταγράφονται, συνοπτικά, οι γνώμες που σχημάτισαν τα μέλη του συμβουλίου για έκαστο των υποψηφίων ως αποτέλεσμα της συνέντευξης».
            Στην υπ’ αρ. Φ.361.22/23 /91322 /E3/31-5-2017 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, εξειδικεύονται οι διατάξεις του ως άνω νόμου ως εξής: «Μοριοδότηση της συνέντευξης. Για τη μοριοδότηση της συνέντευξης τα συμβούλια συνεκτιμούν τα στοιχεία του υπηρεσιακού φακέλου των υποψηφίων, τα στοιχεία του φακέλου υποψηφιότητάς τους καθώς και τη γνώμη των συνυπηρετούντων μόνιμων εκπαιδευτικών. Η βαθμολογία κάθε μέλους του συμβουλίου αποτυπώνεται σε ξεχωριστό έντυπο αξιολόγησης για κάθε υποψήφιο, στο οποίο καταγράφονται οι μονάδες βαθμολόγησής του με τη σχετική αιτιολόγηση. Τελικές αξιολογικές μονάδες κάθε υποψηφίου για την διαδικασία της συνέντευξης είναι ο μέσος όρος των μονάδων της βαθμολογίας των παρόντων μελών του συμβουλίου. Ο μέσος όρος στρογγυλοποιείται στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Τα έντυπα αξιολόγησης συγκεντρώνονται από τον πρόεδρο του συμβουλίου κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης και φυλάσσονται σε φάκελο, ο οποίος μονογράφεται από τον πρόεδρο και τα μέλη του συμβουλίου».
Από το περιγραφόμενο στο νόμο αναγκαίο περιεχόμενο του πρακτικού, στο οποίο πρέπει συνοπτικά να καταγράφονται οι γνώμες τις οποίες σχημάτισαν τα μέλη του συμβουλίου για έκαστο των υποψηφίων (όπως εξάλλου, επιβάλλεται και από την νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας), προκύπτει, ότι η άποψη του κάθε μέλους πρέπει να είναι φανερή και κατά γενική αρχή του Διοικητικού Δικαίου, επαρκώς αιτιολογημένη.
Επιχείρημα υπέρ της φανερής τοποθέτησης κάθε ενός εκ των μελών του Συμβουλίου αποτελεί, εξάλλου, και η γενική αρχή που διέπει τις αποφάσεις της Διοικήσεως, σύμφωνα με την οποία τα συλλογικά όργανα αποφασίζουν με φανερή ψηφοφορία, εκτός και εάν αντίθετη ρητή διάταξη νόμου, επιβάλλει την τήρηση μυστικής ψηφοφορίας (ΣτΕ 2486/1996, 1062/1952, 195/1984, 1336/1947).
ΙΙΙ. Επί της απαντήσεως, που αρμόζει στο ερώτημα που ετέθη.
Από τις ειδικές διατάξεις, που διέπουν την λειτουργία των Συμβουλίων Επιλογών, προκύπτει, ότι η γνώμη κάθε μέλους του Συμβουλίου, όπως έχει αποτυπωθεί στα φύλλα αξιολόγησης, επιβάλλεται να καταγραφεί στα πλαίσια της διαδικασίας και να αιτιολογηθεί επαρκώς. Σε αντίθετη περίπτωση, γεννάται ζήτημα ακυρότητας της διαδικασίας, σύμφωνα με την παγία νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας. Επιπροσθέτως, πέραν των ουσιαστικών και πρακτικών αιτιάσεων, που ορθώς τίθενται από τους αιρετούς, ουδεμία ειδική διάταξη προβλέπει την μυστικότητα των επιμέρους απόψεων των μελών του Συμβουλίου. Τονίζεται, ότι όπως και σε κάθε συλλογικό όργανο της διοικήσεως, δεν μπορεί να τεθεί ζήτημα εμπιστευτικότητας στα πλαίσια αυτού, όπως φαίνεται να επικαλείται ο Πρόεδρος, αφού τα μέλη κάθε συλλογικού οργάνου είναι ισότιμα μεταξύ τους και από καμία διάταξη νόμου, δεν απορρέει μία τέτοια επίκληση.
Παραμένω στην διάθεση σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνιση.
Με εκτίμηση,
Μαρία Μαγδαληνή Τσίπρα
Δικηγόρος -Νομική Σύμβουλος ΔΟΕ

Τετάρτη 10 Μαΐου 2017

Ευχαριστήριο για την εκλογή μου στο 18ο Συνέδριο της Ο.Λ.Μ.Ε. ως αντιπροσώπου της Ε.Λ.Μ.Ε. Γρεβενών

Ευχαριστώ θερμά τους συναδέλφους που με την ψήφο εμπιστοσύνης τους με ανέδειξαν για ακόμη μία φορά, πρώτο σε σταυρούς προτίμησης ως  αντιπρόσωπο της Ε.Λ.Μ.Ε. Γρεβενών στο 18ο Συνέδριο της Ο.Λ.Μ.Ε. στην Αθήνα. Συγχαρητήρια στους συνυποψηφίους και συναγωνιστές μου, τόσο στο ψηφοδέλτιο για αντιπροσώπους στο συνέδριο όσο και στο ψηφοδέλτιο για το Ν.Τ. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στο οποίο εξελέγησαν όλοι – κρατώντας τη σημαία της Δ.Α.Κ.Ε. ψηλά. Με σεβασμό στην ψήφο των συναδέλφων, στις αρχές και στις ιδέες της παράταξης δεσμεύομαι να εκπροσωπήσω στο Συνέδριο τις Συναδέλφισσες και τους Συναδέλφους απέναντι στις πολιτικές του νέου μνημονίου της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που καταβαραθρώνει σε όλα τα επίπεδα ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα ( μαθητές – καθηγητές – γονείς) με την αδιέξοδη και αλλοπρόσαλλη πολιτική της. Στο πλαίσιο της εκπροσώπησης στο συνέδριο σας καλώ να μου αποστείλετε προτάσεις και δράσεις που προτείνετε για κάθε θέμα το οποίο θεωρείτε σημαντικό, ώστε έγκαιρα να τις συμπεριλάβω στην εισήγηση μου στο Συνέδριο.
Η ψήφος σας είναι η φωνή μου και η φωνή μου είναι η δύναμή σας στον αγώνα του κλάδου για μια παιδεία με ανθρώπινο και συναδελφικό πρόσωπο.
                                                 Με εκτίμηση & αγωνιστικούς χαιρετισμούς
                                                            Καραγιάννης Ι. Δημήτριος
                                                                        Μαθηματικός
                                                            Αιρετός Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Γρεβενών
                                                            Αντιπρόσωπος της Ε.Λ.Μ.Ε. Γρεβενών

στο 18ο Συνέδριο της Ο.Λ.Μ.Ε.

Παρασκευή 5 Μαΐου 2017

Τα ονόματα των καθηγητών που παίρνουν μετάθεση

213 μεταθέσεις Γενικής Εκπαίδευσης από 404 πέρσι
Ανακοινώθηκαν από το  υπουργείο Παιδείας οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έτους 2017 σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία, σε ΣΜΕΑΕ, σε Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης.
Για να δείτε τα ονόματα πατήστε αντίστοιχα παρακάτω:
Οι έγκυρες αιτήσεις που υποβλήθηκαν για τις μεταθέσεις από περιοχή σε περιοχή ανήλθαν σε 6.874. Από αυτές ικανοποιήθηκαν 213 (ποσοστό 3,10%).
Οι μετατιθέμενοι εκπαιδευτικοί οφείλουν να παρουσιαστούν στη Διεύθυνση Δ.Ε. στην οποία υπάγεται η περιοχή μετάθεσής τους με τη λήξη του τρέχοντος διδακτικού έτους. Σε αυτούς περιλαμβάνονται και οι εκπαιδευτικοί των οποίων η απόσπαση λήγει στις 31.08.2017, συνεχιζόμενης όμως της απόσπασης μέχρι την εν λόγω ημερομηνία. Τα στελέχη της εκπαίδευσης αναλαμβάνουν υπηρεσία μετά τη λήξη της θητείας τους.
Οι μετατιθέμενοι εκπαιδευτικοί οφείλουν να επικοινωνήσουν με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην οποία ανήκει η περιοχή μετάθεσής τους, προκειμένου να πληροφορηθούν τα κενά στις σχολικές μονάδες και την προθεσμία υποβολής δήλωσης τοποθέτησης σε αυτές.
Οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν αίτηση μετάθεσης και δεν περιλαμβάνονται στις καταστάσεις, δεν μετατίθενται είτε διότι δεν υπήρχαν κενές οργανικές θέσεις είτε διότι οι μετατιθέμενοι συγκεντρώνουν περισσότερες μονάδες μετάθεσης. Σε ΚΕΔΔΥ δεν μετατίθενται εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης λόγω έλλειψης αιτήσεων μετάθεσης για τις υπάρχουσες κενές οργανικές θέσεις.