Τελευταιες αναρτησεις

>

Παρασκευή 8 Ιουλίου 2016

Υπεραριθμίες εκπαιδευτικών

Διευκρινίσεις:
1.       Δεν υπάρχει αναγκαστική άρση υπεραριθμίας. Η οργανική θέση δε χάνεται όσο υφίσταται η συγκεκριμένη σχολική μονάδα. Δεν προβλέπεται βάση του υφισταμένου νομικού πλαισίου αναγκαστική άρση υπεραριθμίας (διαβάστε αναλυτικότερα παρακάτω τις επιλογές που έχει ένας υπεράριθμος)
2.       Όσοι εκπαιδευτικοί έχουν θεμελιώσει δικαίωμα μετάθεσης πριν το χαρακτηρισμό τους ως υπεράριθμοι, διατηρούν το δικαίωμα αυτό και μετά την τοποθέτησή τους σε καινούρια οργανική θέση και επομένως δεν απαιτείται υπηρέτηση της οποιαδήποτε νέας οργανικής τους θέσης, καθώς η μεταβολή της υπηρεσιακής τους κατάστασης οφείλεται στις ανάγκες της υπηρεσίας.
3.    Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξειςοι εκ­παιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν.» (Παρ. 18 άρθρο 36 του
ν.4186/2013) Για το λόγο αυτό, οι υπεραριθμίες και τα κενά δεν χαρακτηρίζονται κατά ειδικότητα, αλλά ως ΠΕ04. Δηλαδή αν υπάρχει οργανικά υπεράριθμος ΠΕ04 μπορεί να πάρει οργανικό κενό, ανεξάρτητα από το σε ποια ειδικότητα του κλάδου ΠΕ04 υπάρχει μεγαλύτερο έλλειμμα ωρών στη σχολική μονάδα που δίνεται το οργανικό κενό (σύμφωνα πάντα βέβαια με τη σειρά ρύθμισης-τοποθέτησης των υπεραρίθμων).
Όμως, στους Οριστικούς Πίνακες οργανικών κενών, μετά τις τοποθετήσεις των υπεραρίθμων, τα κενά στον κλάδο ΠΕ04 θα χαρακτηρίζονται (ΠΕ04.01, ΠΕ04.02 κλπ) ανάλογα με την ειδικότητα στην οποία υπάρχει μεγαλύτερο έλλειμμα ωρών στις σχολικές μονάδες, και οι τοποθετήσεις στα εναπομείναντα οργανικά κενά θα γίνουν κατά ειδικότητα.
4.    Δήλωση για τοποθέτηση σε οργανική θέση μπορούν να υποβάλουν και όσοι κρίθηκαν οργανικά υπεράριθμοι και δεν τοποθετήθηκαν σε νέα κενή οργανική θέση, συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ήρθαν με μετάθεση, ζητούν βελτίωση ή οριστική τοποθέτηση.
5.    Επίσης αν κάποιος υπεράριθμος τοποθετήθηκε με τη διαδικασία άρσης της υπεραριθμίας μετά από αίτηση του σε οργανικό κενό σχολικής μονάδας, μπορεί αν θέλει, εφόσον έκανε αίτηση το Νοέμβριο για βελτίωση θέσης, να διεκδικήσει νέα τοποθέτηση-βελτίωση θέσης συνεξεταζόμενος ενιαία με όλους όσους ζητούν βελτίωση θέσης ή τοποθέτησης λόγω μετάθεσης.
Διευκρινίσεις για τη ρύθμιση των υπεραριθμιών
Υπεραριθμίες εκπαιδευτικών είναι δυνατόν να προκύψουν
α) Σε σχολικές μονάδες της Α/θμιας εκπαίδευσης από ίδρυση, κατάργηση, υποβιβασμό, διαίρεση ή συγχώνευση αυτών ή άλλη αιτία.
β) Σε σχολικές μονάδες της Β/θμιας εκπαίδευσης από ίδρυση, κατάργηση ή συγχώνευση αυτών, από μετατροπή λυκείων σε λυκειακές πράξεις ή από μείωση των τμημάτων των μαθητών ή άλλη αιτία.
Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολικών μονάδων για τη διαπίστωση της τυχόν υπεραριθμίας κρίνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που συγχωνεύονται Δε λαμβάνεται υπόψη ποιας σχολικής μονάδας το όνομα διατηρήθηκε μετά τη συγχώνευση ή αν δόθηκε νέο. Για τον καθορισμό του έτους τοποθέτησης λαμβάνεται υπόψη το έτος που οι εκπαιδευτικοί τοποθετήθηκαν στο κάθε σχολείο πριν τη συγχώνευση (115393/Δ2/28-9-2012 Διεύθυνση Προσωπικού Β/θμιας Εκπ/σης Τμήμα Γ΄).

Α! ΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ Η ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑ

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

07-07-16 Από σήμερα οι νέες αιτήσεις για αποσπάσεις και για τροποποιήσεις των επιλογών για τους εκπαιδευτικούς


Εκδόθηκε η συμπληρωματική εγκύκλιος αποσπάσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, ΣΜΕΑΕ και ΕΕΕΕΚ και ΚΕΔΔΥ για το διδακτικό έτος 2016-2017. Η προθεσμία που δίνεται είναι από 7 Ιουλίου έως και 11 Ιουλίου για νέα αίτηση ή για τροποποίηση της αρχικής. Συγκεκριμένα μετά την ολοκλήρωση των μεταθέσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δίνεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής:

1. Από 07-07-2016 έως και 11-07-2016 και ώρα 15:00
α) νέας αίτησης απόσπασης στους εκπαιδευτικούς που δεν υπέβαλαν για οποιοδήποτε λόγο αρχικά αίτηση απόσπασης εντός της προθεσμίας, όπως είχε ορισθεί στην ανωτέρω σχετική και
β) τροποποίησης των προτιμήσεων επιλογών των αιτήσεων απόσπασης.

2. Από 07-07-2016
α) νέες αιτήσεις συζύγων ενστόλων (παρ. 1 του άρθρου 21 ν. 2946/2001 ΦΕΚ 224/8-10-2001 τ.Α΄ όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 5 του άρθρου 72 του Ν. 4316/14 και παρ. 4, άρθρο 17 του Ν.3649/2008), οι οποίοι δεν είχαν καταθέσει αίτηση απόσπασης, αφού δεν ήταν γνωστός ο τόπος εργασίας των συζύγων τους, όπως είχε ορισθεί στην ανωτέρω σχετική.
β) τροποποίησης αίτησης απόσπασης στους εκπαιδευτικούς προηγούμενης περίπτωσης μετά από μετάθεση του/της συζύγου.
3. Σε περίπτωση που μεταβλήθηκαν τα μοριοδοτούμενα στοιχεία απόσπασης των εκπαιδευτικών, που έχουν υποβάλει αίτηση απόσπασης, παρακαλούνται να αποστείλουν στα αρμόδια Τμήματα των Δ/νσεων Διοίκησης Προσωπικού Π.Ε. και Δ.Ε. τα απαιτούμενα δικαιολογητικά με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ώστε να γίνει αλλαγή στη μοριοδότησή τους, για την οποία θα λαμβάνουν ενημέρωση.

Κατά τα λοιπά ισχύουν τα διαλαμβανόμενα στην αριθμ. 67505/E1/20-04-2016 εγκύκλιο αποσπάσεων.  Οι Διευθυντές εκπαίδευσης οφείλουν να προβαίνουν άμεσα στον έλεγχο και οριστικοποίηση των αιτήσεων αρμοδιότητάς τους με την παρούσα διαδικασία, σύμφωνα και με τα οριζόμενα στο Κεφάλαιο Β΄, παρ. 1.2. της ανωτέρω εγκυκλίου αποσπάσεων.

Κυριακή 3 Ιουλίου 2016

Εξορθολογισμός ή παραλογισμός;


 Μεταθέσεις καθηγητών Δ.Ε. 2016
Στις 30 Ιουνίου 2016 ανακοινώθηκαν οι μεταθέσεις των καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Για τις γενικές μεταθέσεις καταγράφηκε, δυστυχώς, ο δραματικά μικρότερος αριθμός μεταθέσεων (πραγματοποιήθηκαν 404 μεταθέσεις καθηγητών σε σύνολο 6997 αιτήσεων μετάθεσης, δηλαδή ικανοποιήθηκε μόλις το 5,77% των αιτήσεων. Καταγράφηκε επίσης και το γεγονός να υπάρχουν 18 ειδικότητες με μηδενικό αριθμό μεταθεσεων. Ενδεχομένως κάποιοι, που δε γνωρίζουν τα εκπαιδευτικά θέματα, να σκεφτούν ότι δεν έγιναν και άλλες μεταθέσεις, διότι δεν υπήρχαν κενά σε διαφορες περιοχές ανά την Ελλάδα και να «δικαιώσουν» τον υπουργό παιδείας που μιλά για «παρκαρισμένους» καθηγητές.
Η πραγματικότητα όμως είναι διαφορετική. Οι φετινές μεταθέσεις πραγματοποιήθηκαν λαμβάνοντας, όπως φαίνεται από το αποτέλεσμα, υπόψη μόνο τις εκτιμήσεις-εισηγήσεις των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, παρακάμπτοντας έτσι τελείως, για πρώτη φορά, τις συλλογικές αποφάσεις των Π.Υ.Σ.Δ.Ε. κάθε Περιφερειακής Ενότητας. Η λήψη αποφάσεων με την εισήγηση ενός μόνο προσώπου, με θεσμικό και σεβαστό βέβαια ρόλο, και την ουσιαστική απαξίωση των συλλογικών οργάνων φανερώνει μια «κατ΄ επίφαση» λειτουργία της δημοκρατίας και δηλώνει ένα υφέρποντα συγκεντρωτισμό που δε συνάδει με τις απαιτήσεις και τη δομή  του νέου σύγχρονου δημοκρατικού σχολείου και τις ανάγκες του λειτουργού εκπαιδευτικού.  Οι εκτιμήσεις των Π.Υ.Σ.Δ.Ε. έδιναν περιθώρια για περίπου 800 γενικές μεταθέσεις σε όλη την Ελλάδα ενώ πραγματοποιήθηκαν περίπου οι μισές (404). Δυστυχώς, στο Κ.Υ.Σ.Δ.Ε. οι εισηγήσεις των Περιφερειακών Διεθυντών για τα κενά και πλεονάσματα «πέρασαν» κατά πλειοψηφία, παρόλο που και οι δύο αιρετοί εκπρόσωποι των καθηγητών τις καταψήφισαν, σύμφωνα με δημόσιες δηλώσεις τους.
 Αλλά και αυτές οι εκτιμήσεις των Περιφερειακών Υπηρεσιακών συμβουλίων έγιναν με βάση την πλασματική εικόνα που δημιουργήθηκε μετά τις τελευταίες αλλαγές που προώθησε η κυβέρνηση:
·         Η απόφαση για μείωση των ωρών στο ωρολόγιο πρόγραμμα των Γυμνασίων,
·         οι αλλαγές στην Α΄και Β΄ τάξη των Επαγγελματικών Λυκείων,
·         η κατάργηση του τρίωρου των υπευθύνων των εργαστηρίων στα σχολεία από τον υπολογισμό του διδακτικού ωραρίου,
·         η συρρίκνωση και η κατάργηση τομέων στα Επαγγελματικά Λύκεια,
·         η ψήφιση της 3ης ανάθεσης για τους καθηγητές, δηλαδή όλοι να μπορούν να διδάξουν ό,τι προκύπτει σαν περίσσευμα ωρών (με ποια, άραγε, επιστημονικά-παιδαγωγικά κριτήρια;) και
·         η απαξίωση των σχολείων της περιφέρειας
 δε φανερώνουν εξορθολογισμό ούτε καν λογισμό. Δείχνουν την λογιστική, αναχρονιστική, αντιδημοκρατική, αλαζονική και μνημονιακή αντίληψη, με την οποία αντιμετωπίζονται τα ουσιαστικά και πραγματικά προβλήματα της πολύπαθης παιδείας μας. Δεν έχουν ίχνος παιδαγωγικής ευαισθησίας και τεκμηρίωσης. Άλλωστε, ο ίδιος ο υπουργός που μιλάει για «παρκαρισμένους» εκπαιδευτικούς, δήλωσε ότι υπάρχει ανάγκη 20.000 προσλήψεων εκπαιδευτικών πριν λίγο καιρό. Βέβαια στα πλαίσια του «εξορθολογισμού», στη χειρότερη θέση των τελευταίων ετών βρίσκονται και οι συνάδελφοι αναπληρωτές καθηγητές που καλύπτουν πραγματικές ανάγκες κάθε χρόνο στα σχολεία μας καθώς και οι πτυχιούχοι «αδιόριστοι» συνάδελφοι οι οποίοι αποκλείονται από τη Δημόσια Εκπαίδευση.
Συνάδελφοι,
Οι πολιτικές απαξίωσης και συρρίκνωσης του Δημόσιου Σχολείου,
της μη ουσιαστικής αναγνώρισης του εκπαιδευτικού Λειτουργήματος,
του «εξορθολογισμού» μέσω των πλασματικών πλεονασμάτων,
της συνεχούς μείωσης των μισθών μας,
της φυσικής μας εξόντωσης με την καθαρά λογιστική παράταση του εργασιακού μας βίου
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ
ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ.
Ο ΣΕΠΤΕΜBΡΙΟΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΑΣ.

    Δημήτρης Καραγιάννης
            Μαθηματικός
Αιρετός Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Γρεβενών

Σάββατο 11 Ιουνίου 2016

Οι νέες αναθέσεις μαθημάτων των εκπαιδευτικών σε ΕΠΑΛ, Γενικά Λύκεια και Γυμνάσια.



στο ΦΕΚ τ.Β΄1671/10-06-16 η απόφαση του , Έρευνας και Θρησκευμάτων για τις «αναθέσεις μαθημάτων στο Επαγγελματικό Λύκειο» που θα ισχύσουν από τη σχολική χρονιά 2016-17.Δείτε το ΦΕΚ.
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ τ.Β΄ 1670/10-6-16 η απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για τις «αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου», οι οποίες θα ισχύσουν από το σχολικό έτος 2016-17. Δείτε το ΦΕΚ.

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

Πεππές Δημήτρης τακτικό Αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ: Ενημερωτικό σημείωμα για τη συνεδρίαση ΚΥΣΔΕ (09/06/2016)



Αθήνα 09/06/2016


Στη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ την Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016 αποφασίστηκαν τα εξής:
·         Απέρριψε την ένσταση και επέμεινε εκ νέου στην αρχική του απόφαση ως προς τη θεμελίωση του δικαιώματος μετάθεσης 4 συναδέλφων που πέρυσι είχαν μεταταγεί σε άλλο εκπαιδευτικό κλάδο.
·         Απεφάσισε να ζητήσει τη γνωμοδότηση των Νομικών Συμβούλων του υπουργείου για τη θεμελίωση του δικαιώματος μετάθεσης  εκπαιδευτικών που αποσπάστηκαν στην Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπ/κών Δράσεων.
·         Απέρριψε κατά πλειοψηφία τη συμπληρωματική αίτηση εκπαιδευτικού για την προσμέτρηση επιπλέον μονάδων συνθηκών διαβίωσης.
·         Ενέταξε σε ειδική κατηγορία μετάθεσης 1 εκπαιδευτικό μετά την προσκόμιση του αποτελέσματος πιστοποίησης αναπηρίας εφόρου ζωής για ανήλικο τέκνο του.
·         Απέρριψε κατά πλειοψηφία τις αιτήσεις για αναδρομική μετάθεση 2 εκπαιδευτικών. Οι συνάδελφοι αυτοί είχαν διοριστεί αναδρομικά μετά από δικαστική απόφαση του ΣΤΕ.
·         Αποδέσμευση εκπαιδευτικών για μετάταξη σε Διοικητικές θέσεις. Εξετάστηκαν οι νέες αιτήσεις, οι αιτήσεις επανεξέτασης και το σύνολο όσων αποδεσμεύσεων κατά το παρελθόν είχαν χορηγηθεί χωρίς μεταφορά της οργανικής θέσης και της πίστωσης. Αποφασίστηκε ότι:
     α) εγκρίνεται ομόφωνα η αποδέσμευση όσων εκ των νέων αιτήσεων είχαν ως προτίμηση Υπηρεσίες και εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου Παιδείας.
     β) ομόφωνα αίρονται οι προϋποθέσεις της μη μεταφοράς οργανικής θέσης και πίστωσης, με τροποποίηση των παλαιότερων αποφάσεων αποδέσμευσης του ΚΥΣΔΕ, όσων είχαν ως προτίμηση, Υπηρεσίες και εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου Παιδείας.
     γ) αποδεσμεύονται (κατά πλειοψηφία) χωρίς μεταφορά της οργανικής θέσης και της πίστωσης, οι νέες αιτήσεις με προτίμηση ΑΕΙ, ΑΤΕΙ, Ιερές Μητροπόλεις, Αρχιεπισκοπή και άλλα Υπουργεία.
     δ) οι αιτήσεις για ένταξη σε ΕΕΔΙΠ θα συζητηθούν σε επόμενη συνεδρίαση.

Τρίτη 7 Ιουνίου 2016

Πρόσκληση του ΙΕΠ προς εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων


Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής καλεί τους εκπαιδευτικούς να συνεισφέρουν στο έργο του εξορθολογισμού της ύλης των μαθημάτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Για το λόγο αυτό καλεί τους εκπαιδευτικούς που κρίνουν ότι δύνανται να στελεχώσουν αντίστοιχες ομάδες εργασίας να δηλώσουν την επιθυμία συμμετοχής τους (συγκεκριμένα τη βαθμίδα και το αντικείμενο) και να υποβάλλουν παράλληλα και ένα βιογραφικό
τους (που να πιστοποιεί και την ικανότητά τους να συμμετάσχουν σε μία αντίστοιχη ομάδα).
Βαθμίδα
-          Δημοτικό
-          Γυμνάσιο
-          Λύκειο (Γ.Ε.Λ.)
Αντικείμενα
-          Φιλολογία
-          Ιστορία
-          Κοινωνικές Επιστήμες
-          Φυσικές Επιστήμες
-          Μαθηματικά
-          Τεχνολογία-Τ.Π.Ε.
-          Καλλιτεχνικά

Για το πλήρες κείμενο πατήστε εδώ.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται πρώτα να εγγραφούν στο 
μητρώο εκπαιδευτικών του Ι.Ε.Π.

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016

ΟΠΣΥΔ Από σήμερα ξεκινά η διαδικασία της εγγραφής των υποψηφίων στο opsyd.sch.gr


Αιτήσεις αναπληρωτών: Ξεκινούν οι εγγραφές στο 
Από το τρέχον σχολικό έτος, οι αιτήσεις απόσπασης θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ).
Πριν την πρώτη υποβολή αίτησης απόσπασης, οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί θα
πρέπει να εγγραφούν στο ΟΠΣΥΔ, ώστε να αποκτήσουν όνομα χρήστη και κωδικό 
πρόσβασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του
Η δικτυακή πύλη του ΟΠΣΥΔ είναι ένα ενιαίο πληροφοριακό σύστημα για την ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων και την διαχείριση προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελληνική επικράτεια.



Το ΟΠΣΥΔ απευθύνεται σε τρία είδη χρηστών, τους αναπληρωτές ή ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς, τους μόνιμους εκπαιδευτικούς και το προσωπικό του ΥΠΠΕΘ


Ξεκινούν οι εγγραφές στο ενιαίο πληροφοριακό σύστημα ΟΠΣΥΔ όπου αργότερα θα γίνουν οι αιτήσεις αναπληρωτών.

Μπείτε στο παρακάτω link και πατήστε δεξιά στο κόκκινο "Σύνδεση με ΓΓΠΣ (taxis)" και ακολουθήστε τις οδηγίες.
Όταν φτάσετε στην παρακάτω εικόνα έχετε τελειώσει για αρχή.
Για την εγγραφή σας στο σύστημα ΟΠΣΥΔ, προκειμένου να μπορέσετε να υποβάλλετε αίτηση, είναι απαραίτητη η πιστοποίηση με το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ σας ΑΦΜ .
Σε περίπτωση που κάνετε κοινή φορολογική δήλωση με το σύζυγό σας και δεν έχετε προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης στο taxisnet, πρέπει να απευθυνθείτε στην αρμόδια ΔΟΥ το συντομότερο και πάντα εντός της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων, ώστε να αποκτήσετε κωδικούς taxisnet.