Τελευταιες αναρτησεις

>

Κυριακή 3 Ιουλίου 2016

Εξορθολογισμός ή παραλογισμός;


 Μεταθέσεις καθηγητών Δ.Ε. 2016
Στις 30 Ιουνίου 2016 ανακοινώθηκαν οι μεταθέσεις των καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Για τις γενικές μεταθέσεις καταγράφηκε, δυστυχώς, ο δραματικά μικρότερος αριθμός μεταθέσεων (πραγματοποιήθηκαν 404 μεταθέσεις καθηγητών σε σύνολο 6997 αιτήσεων μετάθεσης, δηλαδή ικανοποιήθηκε μόλις το 5,77% των αιτήσεων. Καταγράφηκε επίσης και το γεγονός να υπάρχουν 18 ειδικότητες με μηδενικό αριθμό μεταθεσεων. Ενδεχομένως κάποιοι, που δε γνωρίζουν τα εκπαιδευτικά θέματα, να σκεφτούν ότι δεν έγιναν και άλλες μεταθέσεις, διότι δεν υπήρχαν κενά σε διαφορες περιοχές ανά την Ελλάδα και να «δικαιώσουν» τον υπουργό παιδείας που μιλά για «παρκαρισμένους» καθηγητές.
Η πραγματικότητα όμως είναι διαφορετική. Οι φετινές μεταθέσεις πραγματοποιήθηκαν λαμβάνοντας, όπως φαίνεται από το αποτέλεσμα, υπόψη μόνο τις εκτιμήσεις-εισηγήσεις των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, παρακάμπτοντας έτσι τελείως, για πρώτη φορά, τις συλλογικές αποφάσεις των Π.Υ.Σ.Δ.Ε. κάθε Περιφερειακής Ενότητας. Η λήψη αποφάσεων με την εισήγηση ενός μόνο προσώπου, με θεσμικό και σεβαστό βέβαια ρόλο, και την ουσιαστική απαξίωση των συλλογικών οργάνων φανερώνει μια «κατ΄ επίφαση» λειτουργία της δημοκρατίας και δηλώνει ένα υφέρποντα συγκεντρωτισμό που δε συνάδει με τις απαιτήσεις και τη δομή  του νέου σύγχρονου δημοκρατικού σχολείου και τις ανάγκες του λειτουργού εκπαιδευτικού.  Οι εκτιμήσεις των Π.Υ.Σ.Δ.Ε. έδιναν περιθώρια για περίπου 800 γενικές μεταθέσεις σε όλη την Ελλάδα ενώ πραγματοποιήθηκαν περίπου οι μισές (404). Δυστυχώς, στο Κ.Υ.Σ.Δ.Ε. οι εισηγήσεις των Περιφερειακών Διεθυντών για τα κενά και πλεονάσματα «πέρασαν» κατά πλειοψηφία, παρόλο που και οι δύο αιρετοί εκπρόσωποι των καθηγητών τις καταψήφισαν, σύμφωνα με δημόσιες δηλώσεις τους.
 Αλλά και αυτές οι εκτιμήσεις των Περιφερειακών Υπηρεσιακών συμβουλίων έγιναν με βάση την πλασματική εικόνα που δημιουργήθηκε μετά τις τελευταίες αλλαγές που προώθησε η κυβέρνηση:
·         Η απόφαση για μείωση των ωρών στο ωρολόγιο πρόγραμμα των Γυμνασίων,
·         οι αλλαγές στην Α΄και Β΄ τάξη των Επαγγελματικών Λυκείων,
·         η κατάργηση του τρίωρου των υπευθύνων των εργαστηρίων στα σχολεία από τον υπολογισμό του διδακτικού ωραρίου,
·         η συρρίκνωση και η κατάργηση τομέων στα Επαγγελματικά Λύκεια,
·         η ψήφιση της 3ης ανάθεσης για τους καθηγητές, δηλαδή όλοι να μπορούν να διδάξουν ό,τι προκύπτει σαν περίσσευμα ωρών (με ποια, άραγε, επιστημονικά-παιδαγωγικά κριτήρια;) και
·         η απαξίωση των σχολείων της περιφέρειας
 δε φανερώνουν εξορθολογισμό ούτε καν λογισμό. Δείχνουν την λογιστική, αναχρονιστική, αντιδημοκρατική, αλαζονική και μνημονιακή αντίληψη, με την οποία αντιμετωπίζονται τα ουσιαστικά και πραγματικά προβλήματα της πολύπαθης παιδείας μας. Δεν έχουν ίχνος παιδαγωγικής ευαισθησίας και τεκμηρίωσης. Άλλωστε, ο ίδιος ο υπουργός που μιλάει για «παρκαρισμένους» εκπαιδευτικούς, δήλωσε ότι υπάρχει ανάγκη 20.000 προσλήψεων εκπαιδευτικών πριν λίγο καιρό. Βέβαια στα πλαίσια του «εξορθολογισμού», στη χειρότερη θέση των τελευταίων ετών βρίσκονται και οι συνάδελφοι αναπληρωτές καθηγητές που καλύπτουν πραγματικές ανάγκες κάθε χρόνο στα σχολεία μας καθώς και οι πτυχιούχοι «αδιόριστοι» συνάδελφοι οι οποίοι αποκλείονται από τη Δημόσια Εκπαίδευση.
Συνάδελφοι,
Οι πολιτικές απαξίωσης και συρρίκνωσης του Δημόσιου Σχολείου,
της μη ουσιαστικής αναγνώρισης του εκπαιδευτικού Λειτουργήματος,
του «εξορθολογισμού» μέσω των πλασματικών πλεονασμάτων,
της συνεχούς μείωσης των μισθών μας,
της φυσικής μας εξόντωσης με την καθαρά λογιστική παράταση του εργασιακού μας βίου
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ
ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ.
Ο ΣΕΠΤΕΜBΡΙΟΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΑΣ.

    Δημήτρης Καραγιάννης
            Μαθηματικός
Αιρετός Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Γρεβενών

Σάββατο 11 Ιουνίου 2016

Οι νέες αναθέσεις μαθημάτων των εκπαιδευτικών σε ΕΠΑΛ, Γενικά Λύκεια και Γυμνάσια.



στο ΦΕΚ τ.Β΄1671/10-06-16 η απόφαση του , Έρευνας και Θρησκευμάτων για τις «αναθέσεις μαθημάτων στο Επαγγελματικό Λύκειο» που θα ισχύσουν από τη σχολική χρονιά 2016-17.Δείτε το ΦΕΚ.
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ τ.Β΄ 1670/10-6-16 η απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για τις «αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου», οι οποίες θα ισχύσουν από το σχολικό έτος 2016-17. Δείτε το ΦΕΚ.

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

Πεππές Δημήτρης τακτικό Αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ: Ενημερωτικό σημείωμα για τη συνεδρίαση ΚΥΣΔΕ (09/06/2016)



Αθήνα 09/06/2016


Στη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ την Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016 αποφασίστηκαν τα εξής:
·         Απέρριψε την ένσταση και επέμεινε εκ νέου στην αρχική του απόφαση ως προς τη θεμελίωση του δικαιώματος μετάθεσης 4 συναδέλφων που πέρυσι είχαν μεταταγεί σε άλλο εκπαιδευτικό κλάδο.
·         Απεφάσισε να ζητήσει τη γνωμοδότηση των Νομικών Συμβούλων του υπουργείου για τη θεμελίωση του δικαιώματος μετάθεσης  εκπαιδευτικών που αποσπάστηκαν στην Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπ/κών Δράσεων.
·         Απέρριψε κατά πλειοψηφία τη συμπληρωματική αίτηση εκπαιδευτικού για την προσμέτρηση επιπλέον μονάδων συνθηκών διαβίωσης.
·         Ενέταξε σε ειδική κατηγορία μετάθεσης 1 εκπαιδευτικό μετά την προσκόμιση του αποτελέσματος πιστοποίησης αναπηρίας εφόρου ζωής για ανήλικο τέκνο του.
·         Απέρριψε κατά πλειοψηφία τις αιτήσεις για αναδρομική μετάθεση 2 εκπαιδευτικών. Οι συνάδελφοι αυτοί είχαν διοριστεί αναδρομικά μετά από δικαστική απόφαση του ΣΤΕ.
·         Αποδέσμευση εκπαιδευτικών για μετάταξη σε Διοικητικές θέσεις. Εξετάστηκαν οι νέες αιτήσεις, οι αιτήσεις επανεξέτασης και το σύνολο όσων αποδεσμεύσεων κατά το παρελθόν είχαν χορηγηθεί χωρίς μεταφορά της οργανικής θέσης και της πίστωσης. Αποφασίστηκε ότι:
     α) εγκρίνεται ομόφωνα η αποδέσμευση όσων εκ των νέων αιτήσεων είχαν ως προτίμηση Υπηρεσίες και εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου Παιδείας.
     β) ομόφωνα αίρονται οι προϋποθέσεις της μη μεταφοράς οργανικής θέσης και πίστωσης, με τροποποίηση των παλαιότερων αποφάσεων αποδέσμευσης του ΚΥΣΔΕ, όσων είχαν ως προτίμηση, Υπηρεσίες και εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου Παιδείας.
     γ) αποδεσμεύονται (κατά πλειοψηφία) χωρίς μεταφορά της οργανικής θέσης και της πίστωσης, οι νέες αιτήσεις με προτίμηση ΑΕΙ, ΑΤΕΙ, Ιερές Μητροπόλεις, Αρχιεπισκοπή και άλλα Υπουργεία.
     δ) οι αιτήσεις για ένταξη σε ΕΕΔΙΠ θα συζητηθούν σε επόμενη συνεδρίαση.

Τρίτη 7 Ιουνίου 2016

Πρόσκληση του ΙΕΠ προς εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων


Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής καλεί τους εκπαιδευτικούς να συνεισφέρουν στο έργο του εξορθολογισμού της ύλης των μαθημάτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Για το λόγο αυτό καλεί τους εκπαιδευτικούς που κρίνουν ότι δύνανται να στελεχώσουν αντίστοιχες ομάδες εργασίας να δηλώσουν την επιθυμία συμμετοχής τους (συγκεκριμένα τη βαθμίδα και το αντικείμενο) και να υποβάλλουν παράλληλα και ένα βιογραφικό
τους (που να πιστοποιεί και την ικανότητά τους να συμμετάσχουν σε μία αντίστοιχη ομάδα).
Βαθμίδα
-          Δημοτικό
-          Γυμνάσιο
-          Λύκειο (Γ.Ε.Λ.)
Αντικείμενα
-          Φιλολογία
-          Ιστορία
-          Κοινωνικές Επιστήμες
-          Φυσικές Επιστήμες
-          Μαθηματικά
-          Τεχνολογία-Τ.Π.Ε.
-          Καλλιτεχνικά

Για το πλήρες κείμενο πατήστε εδώ.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται πρώτα να εγγραφούν στο 
μητρώο εκπαιδευτικών του Ι.Ε.Π.

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016

ΟΠΣΥΔ Από σήμερα ξεκινά η διαδικασία της εγγραφής των υποψηφίων στο opsyd.sch.gr


Αιτήσεις αναπληρωτών: Ξεκινούν οι εγγραφές στο 
Από το τρέχον σχολικό έτος, οι αιτήσεις απόσπασης θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ).
Πριν την πρώτη υποβολή αίτησης απόσπασης, οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί θα
πρέπει να εγγραφούν στο ΟΠΣΥΔ, ώστε να αποκτήσουν όνομα χρήστη και κωδικό 
πρόσβασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του
Η δικτυακή πύλη του ΟΠΣΥΔ είναι ένα ενιαίο πληροφοριακό σύστημα για την ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων και την διαχείριση προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελληνική επικράτεια.



Το ΟΠΣΥΔ απευθύνεται σε τρία είδη χρηστών, τους αναπληρωτές ή ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς, τους μόνιμους εκπαιδευτικούς και το προσωπικό του ΥΠΠΕΘ


Ξεκινούν οι εγγραφές στο ενιαίο πληροφοριακό σύστημα ΟΠΣΥΔ όπου αργότερα θα γίνουν οι αιτήσεις αναπληρωτών.

Μπείτε στο παρακάτω link και πατήστε δεξιά στο κόκκινο "Σύνδεση με ΓΓΠΣ (taxis)" και ακολουθήστε τις οδηγίες.
Όταν φτάσετε στην παρακάτω εικόνα έχετε τελειώσει για αρχή.
Για την εγγραφή σας στο σύστημα ΟΠΣΥΔ, προκειμένου να μπορέσετε να υποβάλλετε αίτηση, είναι απαραίτητη η πιστοποίηση με το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ σας ΑΦΜ .
Σε περίπτωση που κάνετε κοινή φορολογική δήλωση με το σύζυγό σας και δεν έχετε προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης στο taxisnet, πρέπει να απευθυνθείτε στην αρμόδια ΔΟΥ το συντομότερο και πάντα εντός της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων, ώστε να αποκτήσετε κωδικούς taxisnet.

Σάββατο 21 Μαΐου 2016

Πεππές Δημήτρης: Μεταθέσεις – Αποσπάσεις - Παραιτήσεις - Μετατάξεις καθηγητών Δ.Ε. - Ενημερωτικό σημείωμα για τη συνεδρίαση ΚΥΣΔΕ (20/05/2016)

Αθήνα 21/05/2016


Ενημερωτικό σημείωμα για τη συνεδρίαση ΚΥΣΔΕ (20/05/2016)

Στη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ την Παρασκευή ελήφθησαν οι εξής αποφάσεις:
·         Χορηγήθηκε άδεια ασκήσεως ιδιωτικού έργου σε Δ/ντή Δευτ/θμιας Εκπαίδευσης.
·         Έγινε αποδεκτή η ανάκληση 1 αίτησης παραίτησης από την υπηρεσία.
·         Έκανε αποδεκτές 2 αιτήσεις παραίτησης  για σοβαρούς λόγους.
·         Εισηγείται θετικά σην μετάταξη για σοβαρούς λόγους υγείας μίας καθηγήτριας σε διοικητική θέση ΔΔΕ (αρ.6 ν.1566/85)
·         Στο πλαίσιο εκ νέου κρίσης για μετάθεση σε Καλλιτεχνικό Σχολείο  (2012-13) μετά από Δικαστική απόφαση  πραγματοποιήθηκε ακρόαση συναδέλφου.
·         Έγινε αποδεκτή 1 αίτηση διακοπής απόσπασης στην Ε.Ε.
·         Ειδικές κατηγορίες μετάθεσης (αρθ.13 του ΠΔ 50/1996).
Εξετάστηκαν 267 αιτήσεις για υπαγωγή σε ειδική κατηγορία μετάθεσης, εκ των οποίων 65 λόγω πολυτεκνίας, 199 λόγω ασθένειας και 3 λόγω άλλων λόγων. Το συμβούλιο ενέταξε στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης 58 λόγω πολυτεκνίας και 64  λόγω ασθένειας.
Δυστυχώς, η επιβεβλημένη επικαιροποίηση, του πίνακα των ασθενειών του  ΠΔ.50/96, δεν πραγματοποιήθηκε και αυτό έχει ως συνέπεια περιπτώσεις με πολύ σοβαρές ασθένειες να μην εντάσσονται στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης.


Μεταθέσεις – Αποσπάσεις
Το αισιόδοξο σενάριο είναι οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών να πραγματοποιηθούν το πρώτο δεκαήμερο του Ιούνιου και οι αποσπάσεις τον Ιούλιο. Οι διαδικασίες  Μεταθέσεων-Αποσπάσεων είναι εκτός των νομοθετικά προβλεπομένων χρονικών ορίων. Υπενθυμίζεται ότι με βάση το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, οι μεταθέσεις θα έπρεπε να είχαν ανακοινωθεί έως 31 Μαρτίου.
Η καθυστέρηση αυτή  έχει αρνητικότατες συνέπειες τόσο στην έγκαιρα εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων για τη νέα σχολική χρονιά όσο και στον οικογενειακό προγραμματισμό και την ψυχολογία χιλιάδων εκπαιδευτικών.

Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

Τέλος στη μείωση ωραρίου υπευθύνων εργαστηρίων Πληροφορικής και Φυσικών Επιστημών


Σε ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ στο
Σχέδιο Νόμου«ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ» αναφέρεται:
3. Το διδακτικό ωράριο των υπευθύνων εργαστηρίων τομέων και ειδικοτήτων των Ε.Κ. και ΕΠΑ.Λ. μειώνεται κατά δύο(2) διδακτικές ώρες από το ισχύον κάθε φορά διδακτικό ωράριο για τον εκπαιδευτικό, με κατώτερο όριο τις δεκαοκτώ (18) ώρες, εφόσον με βεβαίωση του Διευθυντή της σχολικής μονάδας προς τον Διευθυντή της οικείας Διεύθυνσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διαπιστώνεται η λειτουργία αντίστοιχου εργαστηρίου.
Για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν οριστεί υπεύθυνοι εργαστηρίων:
α) πληροφορικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ή