Τελευταιες αναρτησεις

>

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2018



ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ                                                               Νοέμβριος 2018
Υποψήφιος Αιρετός ΠΥΣΔΕ και ΚΥΣΔΕ
Με το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ
Τηλ. 6944390366

Συναδέλφισσα, Συνάδελφε,
Στις 7 Νοεμβρίου (9.00 π.μ – 5.00 μμ) ψηφίζουμε για να εκλέξουμε τους αντιπροσώπους μας στο Κ.Υ.Σ.Δ.Ε., τα Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε. και τα Π.Υ.Σ.Δ.Ε.. Με την ψήφο μας αποφασίζουμε ποιοι θα μας εκπροσωπούν στα υπηρεσιακά συμβούλια. Είναι η ευκαιρία με υπευθυνότητα να εκλέξουμε «τα μάτια», «τα αυτιά» και τη «φωνή» του κάθε ενός από εμάς στα Υπηρεσιακά μας Συμβούλια.
Συναδέλφισσα, Συνάδελφε,
Η απόφασή μου να είμαι υποψήφιος για τη θέση του αιρετού Π.Υ.Σ.Δ.Ε. και Κ.Υ.Σ.Δ.Ε. απορρέει από το ενδιαφέρον μου να συνδράμω συνδικαλιστικά στην επικράτηση της νομιμότητας και της διαφάνειας στις αποφάσεις του Υπηρεσιακού Συμβουλίου με ανθρωπιά, ευαισθησία, διαφάνεια, αξιοκρατία και αποτελεσματικότητα, όσον αφορά τη στήριξη των δίκαιων αιτημάτων των συναδέλφων μου. Η μέχρι τώρα θητεία μου στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο είναι πυξίδα και εγγύηση. Πυξίδα ανθρωπιάς, διεκδίκησης, ευθύνης και καθαρότητας, εγγύηση για την εφαρμογή της ισονομίας και της συμπαράστασης σε κάθε δίκαιο αίτημα συναδέλφου.
Ως αιρετός του Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Γρεβενών 2018-2019, ως αντιπρόσωπος της Ε.Λ.Μ.Ε. Γρεβενών στο τελευταίο Συνέδριο (18ο ) της Ο.Λ.Μ.Ε. στη Αθήνα και ως εκλεγμένος εκπρόσωπος στο Γενικό Συμβούλιο της Κεντρικής Δ.Α.Κ.Ε.  Καθηγητών Δ.Ε.,
Προώθησα και θα συνεχίσω να προωθώ τη διεκδίκηση:
•          Αποσπάσεων, μεταθέσεων και αμοιβαίων μεταθέσεων συναδέλφων από περιοχές όπου πλεονάζουν στην περιοχή που επιθυμούν.
•          Συνυπηρέτησης συζύγων εκπαιδευτικών
•          Θέσπισης Ειδικού Εκπαιδευτικού μισθολογίου
•          Επαναφοράς ωραρίου – Διάθεσης το πολύ σε δύο σχολεία
•          Διορισμών Αναπληρωτών που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες για μία τουλάχιστο τριετία - Κριτήρια διορισμού: α) Προϋπηρεσία β) Επιτυχόντες ΑΣΕΠ γ) Παλαιότητα πτυχίου δ) Κοινωνικά κριτήρια - Προστασία της προϋπηρεσίας κατά 100%
•          Άμεσων αποσπάσεων όσων έχουν προβλήματα υγείας σε συνδυασμό με την αναθεώρηση του πίνακα παθήσεων που δικαιολογεί μετάθεση ή απόσπαση και μείωση ωραρίου.
•          Αντικειμενικής μοριοδότησης δυσμενών συνθηκών για τα σχολεία – επιπλέον μοριοδότησης με βάση τη χιλιομετρική απόσταση από τον τόπο συμφερόντων του εκπαιδευτικού.
•          Μείωσης του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα – έγκρισης όλων των ολιγομελών τμημάτων, ειδικά σε περιοχές που η μετακίνηση είναι δύσκολη λόγω γεωγραφικών και καιρικών συνθηκών.
•          Άμεσου διορισμού των καθηγητών ειδικής αγωγής που ικανοποιούν πάγιες ανάγκες για μία τουλάχιστο τριετία.
•          Επέκτασης της εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας και στις τρεις τάξεις των Επαγγελματικών Λυκείων αλλά και της θεσμοθέτησής της στα Γενικά Λύκεια.
·                     Αναγνώρισης ως διδακτικό ωράριο των καθηγητών Πληροφορικής η τρίωρη ενασχόλησή τους στο Σχολικό Εργαστήριο Πληροφορικής καθώς και η τετράωρη υποστήριξη που παρέχουν στις Ερευνητικές Εργασίες που χρησιμοποιούν το Εργαστήριο Πληροφορικής.
·                     Επαναφορά των επιπέδων διδασκαλίας της αγγλικής χωρίς περιορισμούς μονών τμημάτων
·                      Διδασκαλία όλων των επιλογών β' ξένης γλώσσας (γαλλική-γερμανική-ιταλική) στο γυμνάσιο χωρίς τον περιορισμό της πλειοψηφούσας γλώσσας. Σε κάθε γυμνάσιο θα πρέπει να λειτουργούν τμήματα όλων των γλωσσών επιλογής των / μαθητών. Κατάργηση της Υ.Α. 1324/26-4-16 (για την Α/θμια) και 1171/4-4-17 (για τη Β/βάθμια) - Σύνδεση με την απόκτηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας
·                      Αναγνώρισης ως διδακτικό ωράριο των καθηγητών κλάδου ΠΕ04 η τρίωρη ενασχόλησή τους στο Σχολικό Εργαστήριο Φ.Ε.
Χρέος του Αιρετού είναι η έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση των συναδέλφων  για την εφαρμογή του νομικού πλαισίου, όχι ως νεκρό γράμμα του νόμου αλλά ως εργαλείο διευκόλυνσης και αναβάθμισης, τόσο του εκπαιδευτικού του έργου όσο και του εργασιακού του περιβάλλοντος, που διαρκώς επιδεινώνεται.  
Η θέση όλων μας είναι να είμαστε μάχιμοι εκπαιδευτικοί τιμώντας το δημόσιο σχολείο και να συμμετέχουμε ενεργά με την ψήφο μας επιλέγοντας συνδικαλιστές που χαρακτηρίζονται από παρρησία και αγωνιστικότητα προασπιζόμενοι τα συμφέροντα του κλάδου, συλλογικά αλλά και ατομικά.
Είμαστε όλοι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί με κοινή πορεία, κοινά οράματα, κοινά προβλήματα και κοινή συλλογική δράση. Όλοι μοιραζόμαστε τα παράπονά μας, τις ανασφάλειές μας, τη δυσαρέσκειά μας αλλά και τις προτάσεις, τις θέσεις και τις αντιθέσεις, το διάλογο. Στόχος όλων μας είναι να οικοδομήσουμε μια δημιουργική Συλλογικότητα με σχέσεις εμπιστοσύνης, συνεργασίας και πάνω απ΄ όλα συνεχούς επικοινωνίας και διαλόγου.
 Όλα τα παραπάνω αποτελούν δέσμευση.

Με φιλικούς συναδελφικούς χαιρετισμούς,

Δημήτρης Καραγιάννης